Bettina

Bettina

Kedves Látogató!

Kedves Látogató!

Ezen az oldalon az általam készített gyöngyékszereket szeretném megmutatni. "Munkásságom" az általános iskolában kezdődött és kisebb nagyobb kihagyásokkal, de mindig a gyöngyök világában találtam magam. Ebben a blogban közel 20 év "termését" próbáltam időrendbe rakni és megmutatni azokat a munkákat, amelyek ez idő alatt születtek.
Ha tetszett amit láttál, látogass el hozzám máskor is. Visszavárlak!

2021. április 3., szombat

Újabb szülinapi ajándék

 Anyukám születésnapjára készült ez a medál és fülbevaló. Sajnos a covid miatt minden zárva van, így saját készítésű ajándékot kapott tőlünk az édesanyám a 69. szülinapjára.

A medál alapja az előző bejegyzésemben bemutatott fülbevaló volt. Arra gondoltam egy kis továbbfejlesztéssel fogom elkészíteni. A továbbfejlesztés olyan jól sikerült, hogy csak 3. napra tudtam befejezni, mert tökéletesen kellett állnia minden szem gyöngynek. Visszabontásról szó sem lehetett, így jól megszenvedtem, mire minden a helyére került. Persze a gyöngyök fajtáját és méretét is megvariáltam, csak hogy egy kicsit bonyolítsam a dolgomat. ☺

A fülbevaló saját ötlet alapján készült, mert a színek adottak voltak, már csak egy egyszerű kis mintát kellett kitalálnom hozzá. 






Minta: Saját ötlet



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése