Bettina

Bettina

Kedves Látogató!

Kedves Látogató!

Ezen az oldalon az általam készített gyöngyékszereket szeretném megmutatni. "Munkásságom" az általános iskolában kezdődött és kisebb nagyobb kihagyásokkal, de mindig a gyöngyök világában találtam magam. Ebben a blogban közel 20 év "termését" próbáltam időrendbe rakni és megmutatni azokat a munkákat, amelyek ez idő alatt születtek.
Ha tetszett amit láttál, látogass el hozzám máskor is. Visszavárlak!

2019. október 29., kedd

Amatőr Alkotók Kiállítása 2019

XVI. alkalommal rendezték meg a Petőfi-telepi Művelődési Házban az Amatőr Alkotók Kiállítását. Hét év kihagyás után ismét részt vehettem ezen az eseményen. 
Rengeteg tehetséges amatőr alkotó munkáját csodálhattam meg. Elképesztő, hogy hány háziasszony, anya, nagymama alkot csodaszép dolgokat, akikről eddig nem is gondoltam. Kreatívabbnál kreatívabb csodák születnek, csak merni kell megvalósítanunk ami bennünk van. Aki bármilyen alkotást készít biztosan állíthatom, hogy a szívét - lelkét belerakja a munkájába. ☺️










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése