Bettina

Bettina

Kedves Látogató!

Kedves Látogató!

Ezen az oldalon az általam készített gyöngyékszereket szeretném megmutatni. "Munkásságom" az általános iskolában kezdődött és kisebb nagyobb kihagyásokkal, de mindig a gyöngyök világában találtam magam. Ebben a blogban közel 20 év "termését" próbáltam időrendbe rakni és megmutatni azokat a munkákat, amelyek ez idő alatt születtek.
Ha tetszett amit láttál, látogass el hozzám máskor is. Visszavárlak!

2017. március 27., hétfő

Jégkirálynő

       Nagyon régóta szerettem volna fűzni magamnak egy sötétkék medált. Amikor az ember lánya elképzeli magának milyen is legyen a kész ékszere, ezernyi gondolat megfordul a fejében. Az én fejem tele van mindenféle lehetőséggel. Megfűzzem valamelyik mintát ami tetszik? Vagy lesz ami lesz alapon a saját ötletemet fűzzem? Nos az utóbbi lehetőség mellett döntöttem, az eredménnyel pedig nagyon elégedett vagyok.
       Azt szeretem a gyöngyfűzésben, hogy végtelen lehetőséget rejt magában. Előszedegetni a gyöngyöket, válogatni közöttük és leülni próbálgatni, hogy most ezt a fajtát mindenképpen szeretném, de valahogy nem illik oda, nosza akkor bontok ezerrel, próbálkozom mással, majd valahova elhelyezem amit előzőleg fűzni akartam, de akárhogy is mindenképpen meg kell oldanom ezt a kérdést, mert kell nekem ez vagy az a gyöngy a medálba.
        Nem tudom gyöngyfűző társaim mit éreznek amikor elkészül az ékszer amit fűznek. A saját nevemben tudok csak nyilatkozni, hogy egy kicsit olyan, mint amikor gyermekem született. Felemelő érzés, amikor az ember forgatja, felpróbálja, mutogatja a családnak. Persze a legnagyobb elismerés a kisfiam szájából hangzott el: "Anya ez gyönyörű! Hogy tudtál ilyet csinálni?" Kell ennél több egy anyának aki gyöngyfüggő?   :)  :)  :)






Minta: Saját ötlet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése