Bettina

Bettina

Kedves Látogató!

Kedves Látogató!

Ezen az oldalon az általam készített gyöngyékszereket szeretném megmutatni. "Munkásságom" az általános iskolában kezdődött és kisebb nagyobb kihagyásokkal, de mindig a gyöngyök világában találtam magam. Ebben a blogban közel 20 év "termését" próbáltam időrendbe rakni és megmutatni azokat a munkákat, amelyek ez idő alatt születtek.
Ha tetszett amit láttál, látogass el hozzám máskor is. Visszavárlak!

2013. június 29., szombat

Kleopátra medál Andinak

Még mindig a ballagás jegyében készült ez a medál és fülbevaló Andinak. Könnyű dolgom volt, mert csak a szín volt meghatározva, a többi rám volt bízva.
Pontosabban még egy kikötés volt. Legyen egyedi,
vagyis senkinek nem készíthetek még egyszer ilyen medált. Hát ezt könnyű lesz betartani. :)
Sokat gondolkodtam, hogy mit is fűzzek, amikor ráakadtam erre a mintára. Nem is tudom, hogy maradt ki eddig a megfűzendők listájáról, mert nagyon jó kis darab és a Kreatív vagyok oldalára is sokszor benéztem már.
Lényeg a lényeg tetszett Andinak. Én pedig köszönöm a lehetőséget. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése