Bettina

Bettina

Kedves Látogató!

Kedves Látogató!

Ezen az oldalon az általam készített gyöngyékszereket szeretném megmutatni. "Munkásságom" az általános iskolában kezdődött és kisebb nagyobb kihagyásokkal, de mindig a gyöngyök világában találtam magam. Ebben a blogban közel 20 év "termését" próbáltam időrendbe rakni és megmutatni azokat a munkákat, amelyek ez idő alatt születtek.
Ha tetszett amit láttál, látogass el hozzám máskor is. Visszavárlak!

2013. február 3., vasárnap

Ráadás gyűrű

Ennek a gyűrűnek bizony története van. Szinte egyáltalán nem szoktam gyűrűket fűzni, pedig szeretem, mint ékszert.
Eredetileg bizony ez a gyűrű is fülbevaló volt, de a "gazdija" lerakta és nem találta. :) Megkért, hogy fűzzek egy másik fülbevalót, mert hát egyet nem hordhat, ha két füle van. :) El is készült a fülbevaló párja, el is küldtem neki, de délután már vissza is került hozzám, mert hogy előkerült a másik is. :) Na most már három fülbevaló is jutott két fülre... :) Így hát ismét jött a kérés, hogy legyen ebből a fülbevalóból egy gyűrű.
Hát ez lenne a gyűrű története.   :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése