Bettina

Bettina

Kedves Látogató!

Kedves Látogató!

Ezen az oldalon az általam készített gyöngyékszereket szeretném megmutatni. "Munkásságom" az általános iskolában kezdődött és kisebb nagyobb kihagyásokkal, de mindig a gyöngyök világában találtam magam. Ebben a blogban közel 20 év "termését" próbáltam időrendbe rakni és megmutatni azokat a munkákat, amelyek ez idő alatt születtek.
Ha tetszett amit láttál, látogass el hozzám máskor is. Visszavárlak!

2012. augusztus 19., vasárnap

Próbálkozások

Az első próbálkozásaim láthatóak ebben a bejegyzésben, amelyeket gyöngyös füzetekből fűztem. Emlékszem, hogy abban az időben még nem ismertem a gyöngyök fajtáját, nem volt gyöngyfűzőtűm (hozzáteszem, azt sem tudtam, hogy ilyen létezik) egyszerűen csak fűzni akartam. Sokszor alig bírtam áterőszakolni a damilt a gyöngyön. Ha most így kellene fűznöm, azt hiszem bele sem kezdenék :)

 

Narancsos fehér szalmás



Bogyómánia

Ezeket a "láncokat" hordtam a nyakamban, néha karkötőként. Szinte sorozatgyártásban készültek az egyszerű bogyósok.
:)




 Olyan, mint a csipke

Régen nagyon tetszett ez a minta. Több színben is készült belőle, de ma már csak ez az egy van meg.



 Még mindig csipke

Ezzel a nyakpánttal igencsak meggyűlt a bajom. Sok fejtörést okozott, hogyan is dolgozzam össze a két csipke mintát. Hát ez lett belőle. Ez már egy kicsit a saját agymenésem. :)



 Aranybarna trió

Sajnos már nincs meg ez a nyaklánc, mert lebontottam egy fülbevaló kedvéért. Ugyanis kellett az üveggyöngy a medálrészből. :)



 Barna RAW

Az első raw-os próbálkozásom. Hát nem a szívem csücske, de valahogyan el kell kezdeni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése